Komunikat dla pacjentów dotyczący możliwości rejestracji za pomocą call center
Świętokrzyskie Centrum Onkologii zachęca pacjentów, aby rezerwowali terminy wizyt do poradni/lekarzy za pośrednictwem call center, czyli telefonicznie, bez stania w kolejce do rejestracji.
Call center, to specjalna telefoniczna linia dla pacjentów działająca w Świętokrzyskim Centrum Onkologii. Jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7 – 18. Pod numerem telefonu 41 367 42 08 przy czterech stanowiskach dyżurują konsultantki, rezerwując terminy wizyt pacjentom do poradni/ lekarzy oraz udzielając pożądanych przez pacjenta informacji. Od momentu uruchomienia call center zarejestrowano już 86 825 połączeń. Z tej możliwości umówienia się na wizytę do lekarza korzysta średnio około 400 pacjentów ŚCO dziennie. Zwykle w poradniach przyjmowanych jest około 1200-1400 osób dziennie. Gdyby pacjenci częściej wybierali sposób umawiania się na wizytę do poradni poprzez call center, kolejki do okienek w rejestracji byłyby jeszcze krótsze.
Żeby uniknąć długiego czasu oczekiwania na połączenie z konsultantką call center ŚCO, najlepiej dzwonić w godzinach popołudniowych – obecnie linia jest najbardziej obciążona w godzinach 9-11, natomiast po godzinie 15 można się dodzwonić bez zbędnego czekania.
Uwaga! Rezerwacja wizyt do poradni: endokrynologicznej, chemioterapii, hematologicznej i brachyterapii odbywa się przy konsolach w tych poradniach. Można tego dokonać osobiście lub telefonicznie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7-15, w piątki w godzinach 7-13, pod numerami telefonów: poradnia endokrynologiczna – 41 367 41 90; poradnia chemioterapii – 41 367 46 15; poradnia hematologiczna – 41 367 48 33; poradnia brachyterapii – 41 367 40 26. Natomiast dla pacjentów z „zielona kartą” (Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego) wydzielone jest w rejestracji ogólnej specjalne okienko numer 4, gdzie rejestratorki rezerwują terminy zgodnie z obowiązującym przepisami.